ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

بال های بریده ی من

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

چه تفاوت دارد؟

تو که دوری از من!

من چه باشم و چه نه

من همیشه تنهام...

در عوض،

تو بزن قهقهه و شادی کن

چه تفاوت دارد

من اگر گریه کنم؟

تو و او سر خوش و مست

منم و یاد تو و هرچه گرفتی از من

چه تفاوت دارد؟

۹۸/۰۷/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۲)

مَن، غش!

پاسخ:
چرااا :))
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۰:۱۲ میرزا مهدی

منم غش! D:

پاسخ:
میرزا شما دیگه چرااااا =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی