ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

عن نباشید

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ق.ظ

امروز یاد یه چیزی افتادم. من کلن تو راهنمایی ادم معروفی نبودم. دوستی نداشتم. یه بار به مشاور مدرسه نامه زدم چطوری دوست پیدا کنم :)) دوران جالبی نبود.

بابای یکی از بچه ها رو که رتبه ی ۲۰ کنکور بود رو اورده بودن سوال بپرسیم ازش. دندون پزشک بود. دست بالا کردم یه سوال پرسیدم، گفت اسم و فامیلت چیه، گفتم، گفت اها تو همونی هستی که برای انتخابات شورای مدرسه کلی تبلیغ کردی؟ اخرم رای نیووردی نه؟

:/ بیشعور.

دلم میخواد یه بار ببینمش ضایش کنم. حیف فامیلیش یادم نیست. الاغ. :))

۹۷/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۵)

عجججب ضایع کرده ها..خخخ
پاسخ:
چه طرز رفتار با بچه ۱۲-۱۳ سالست اخه :|
یادمه یه متخصص رو آوردن بودن کلاسمون که سوال در مورد رشته و اینا بپرسی...یکی از بچه بعد از کلس سوال پرسید شمارت چنده0_o....یهو یادم اومد 


پاسخ:
:))) چرا اخه اینا رو میارن؟ نیارید عاقا مگه مجبورید؟
نمی دونم چرا میارن...برای کلاس کاری مدرسه فک کنم
پاسخ:
;))
اون موقع آدم بچه س اینچیزا به ذهنش نمیاد یا حیا میکنه، ولی خب مثلا میشد بگی آره همینکه شجاعتشو داشتم کاندید شم به خودم افتخار می کنم :)
پاسخ:
خجالتی بودم دیگه
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۳ دستگاه جوجه کشی حرفه ای سایت انکوباتور
چه جالب!!!
عن نباشید!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی