ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

قدم بزن روی شکسته هایم

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

گفته بودم که... او هم می آید.

او هم آمد که بگوید متاسف است. متاسف است برای تمام اتفاقات یک سال و نیم پیش.

و گفت که از همان اول اصلا احساسی به من نداشته. میخواسته "از کسی که دوستش دارد فاصله بگیرد" و چه کسی بهتر از من که دوستش بودم و دوستش داشتم؟

من بازیچه اش بودم و چه فرقی دارد اگر او اینطوری فکر نمی کند؟ واقعیت همین است.


دلم گرفته است. دلم به اندازه ی تمام دلتنگی های دنیا گرفته است. حتی نگاه های بیش از اندازه اش به من هم مهم نیست. گریه نمی کنم، در خودم نیستم. مثل همیشه رفتار می کنم و میخندم، فقط گاهی چند ثانیه خیره می شوم و در افکارم شناور می شوم. انگار یک جرقه ای بود و دیگر نیست. 


چرا دست می گذارند روی خوشحالی های من ؟..

۹۶/۰۹/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۱)

درک می کنم متاسفانه تجربه مشابهی داشتم .
کاریش نمیشه کرد فقط خاطره میشه تا در اینده وقتی نوه هات از سر و کولت بالا رفتن بگی اگه بچه های خوبی باشید براتون یه قصه می گم .
 و خاطره ت رو تبدیل کنی به یک قضیه  ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی