ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

عاقا :|

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

چرا از طرف من به بقیه نه میگید؟

شاید من بخوام اذدواج کنم برم امریکا زندگی کنم خب :)) عجبا :))

۹۵/۰۱/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۴)

رفتی آمریکا دعوت نامه یادت نره :)
پاسخ:
حالا کو تا من برم امریکا
اصن شاید رفتم لندن مثلا :)))
با اروپا بیشتر موافقم 
:دی 
پاسخ:
موقعیت امریکا بود دیگه
پرید 😭😭
لندن با کی؟؟ : /
پاسخ:
چی شده بوده لندن؟
مرگ بر آمریکا
پاسخ:
:))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی