ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

worst feeling ever

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

بدترین...تاکید میکنم... «بدترین» حس دنیا اینه که دلت بدجوری بگیره و هیچکس... تاکید میکنم «هیچکس» انقدر باهاش صمیمی نباشی که بتونی حرف بزنی...

۹۴/۰۳/۲۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۷)

چشماتو...تاکید میکنم...دوتاشو...وا کن و یکم... تاکید میکنم یکم فقط...با دقت بیشتری به اطرافت بنگر
پاسخ:
ازه تو یه هفته اخیر هرکسو دوست داشتم تنهام گذاشت انگار مجبور شده بودن صب کنن تا کنکور بدم بعد راحت شدن یهو...
شاید تنها حسی است که دقیقا در این دنیا میدانم چیست ...

پاسخ:
:(
تو کسیو ول نکرده بودی تا کنکور بدی؟
پاسخ:
دلایلم منطقی بود... ! دلایل بقیه نیست... اصلا دلیلی ندارن!
منطق تو یا بقیه؟
پاسخ:
فرقی نمیکنه
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۱ ✗✗panteaaa ✗✗

این حس که واقعا افتضاحه

ولی بدتر اینه که

یه آدم بیشعور عمه ننه

نه تنها خودش بره ، بلکه بقیه رفقاتم جمع کنه ببره

انقدر که دوست چند سالتم جوابتو نده ...

خاک تو سره اینجوری لحظه ها ...

پاسخ:
کاملن درک میکنم معنی حرفاتو :))
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۲ محمد عندلیب
تایید میشه!
همین.
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی