ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

90

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۱ ب.ظ

خیلی جدی میگه دوست خوبمون تو دیوار بوده بعد اومده پیش ما نشسته زده زیر گریه میگیم چیه دوستمون؟میگه هیچی من خوبم. منم داشتم با علاقه نگاش میکردم فک میکردم کیو میگه؟ ادامه میده که اره بعد خلاصه به بار تو بازی شجاعت یا حقیقت ازش پرسیدیم پیچوند و ما هم که نفهمیدیم یهو چشام چارتا شدددد گفتم منو میگییی؟؟؟=)))

امیدوارم کادو رو دوست داشته باشی، هم به عنوان آینه میتونی ازش استفاده کنی هم میتونی شبا که میخوابی بغلش کنی فک کنی خودتی در ابعاد کوچیک:دی

به هر حال خیلی خوشحالم که اون اتفاقا افتاد تا من به بهانه ی گریه بیام عقب! خیلی خوشحالم که اون دوستمون ازت خواست بیای جلو که منو تو بعد باهم دوست شیم. خیلی خوشحالم که هستی کلا:)

و اینکه هرجا هم که بری بازم مامان اردک هویجی کیمی خودمی:دی

تولدتم کلی مبارک! اصلااااا هم یادم نرفته بود:) ینی الهام هم نیستم؟ هستم بابا!

۹۲/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۳)

آره دوستمون!
تا همین الان بیرون بودم...تو تاکسی انقد ذوقشو کردم دختر بچه هه خندش گرفته بود!!!
حالا هی مامانمم میگفت همه دنیا فهمیدن تو هنوز 2 سالتم نشده!!!
منم خوشحالم...هرچند دوست ندارم هیچ وقت اونجوری ببینمت...میدونی که؟
شما راحت باش چیز دیگه ای نمیخوای بهش اضافه کنی دکتر توییتی سیندرلا؟
مرسی....میدونم...تو خودتو با اون مقایسه میکنی؟
فاینالت چی شد؟
پاسخ:
:))))
اره خب
نه دیگهههه:-"
من؟ نه عمرا!
نمیزنن نتیجه هارو خاک بر سرا
دیدی صدا هم میده؟من الان دیدم!:)))
هنوز نگرانشی؟ولش کن

پاسخ:
نههههه صدا میدهههه؟؟ زنگ میزنم فردا بهت برام بزار:)))
پاس شدم!
پرندگان پرواز می کنند! ماشین ها بوق می زنند. روز می شود. قالی را لوله می کنیم. استخر موج دارد.
و از این چیزا!
پاسخ:
:))) فال میگیرم ای فال میگیرمممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی