ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

76

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ق.ظ

صب که بیدار شدم...ریچارد باخ رو باز کردم:

«برای آن گونه زیستن که در آرزویش هستی مبارزه نکن،

همان گونه زندگی کن و بهایش را بپرداز، هرقدر که باشد.»


در نتیجه:

میرم مدرسه میرم مدرسه، جیبام پر فندق و پسته! البته در حال حاضر پر از همه چی جز فندق و پسته:دی


+دوست دارم وبلاگشو که باز میکنم و آپ جدید میبینم، آپش پرررر از شادی باشه! دوست دارم خوشحال باشه!:)

۹۲/۰۶/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۲)

بعد اگه چیزه دیگه ای گفته بود نتیجه اش چی میشد؟
با اینکه نمیدونم سوالت چی بوده ولی جوابش خیلی واضحه...بخاطر آرزوهات و نظرات بقیه در موردشون خودتو آزار نده باهاشونم درگیر نشو فقط آرزو کن و منتظر برآورده شدنش باش و خودتو براش آماده کن(فرازی از اسکاول شین) و برای رسیدن به خواسته هات کاری که لازمه رو انجام بده کسی نمیتونه تورو از رسیدن به چیزهایی که میخوای بازداره مگر خودت!
البته نظر شخصی من بود...شاید بی ربط باشه به سوالت.
پاسخ:
اتفاقا بسیاررر عالیه :)
پرقدرت به سمتِ هدف!
پاسخ:
دقیقا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی