ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

تو تمام شده ای

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ق.ظ

من دیگر علاقه ای به بودنت ندارم، علاقه ای ندارم که مثل قبل شویم. دیگر‌ برایم مهم نیست چه میکنی و با که هستی. برایم مهم نیست به که لبخند میزنی و با که میخندی.

تو باز نمیگردی، تویی که من میشناختم، بهترین دوستم، تمام شده. یک ادم جدیدی بجایش امده که نه دوستش دارم و نه علاقه ای به بودنش.

دلتنگیم برای خاطراتم است و برای جای خالی دوست صمیمیم که گمش کردم. من خاطراتمان را عاشقانه خواهم زیست. بودنت را نه.

۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۱)

تعطیله ! ؟
پاسخ:
حوصله ندارم دیگه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی