ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

Enrico, the cute Italian guy

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

دیشب قرار شد اگه من ۳۰ سالم شد اون ۳۵ و هنوز سینگل بودیم با هم اذدواج کنیم😂😂😂😂😂😂

۹۵/۰۲/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۱)

دختری که من میبینم هوول شوهر داره تا ۳۰ سالگی سینگل نمیمونه :دی
توی خونه ما همه هول اینو دارند که منو زن بدن هر کی هم یه گوشه کار گرفته یکی خونه میخواد بهم بده یکی خرج عروسیمو چند نفری هم هر روز دوجین گزینه معرفی میکنند ولی من خر بشو نیستم که برم خودمو‌دو دستی بدبخت کنم :دی
پاسخ:
من کحام هول شوهره؟؟؟ تو خیلی بدجنسی با من عاقا قبول نیس :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی