ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

من دلتنگ خودم هستم

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

اصلا از ان وقت هاییست که دلم میخواهد پنجره را باز کنم و به بیرون نگاه کنم.

از ان وقت هاییست که میخواهم به اسمان زل بزنم و فکر کنم الان تو کجایی و چه میکنی؟ که فکر کنم چقدر خوشحالی و چقدر من را به یاد داری؟ که فکر کنم به گذشته و غرق شوم و دوباره عذاب وجدان بگیرم بخاطر فکر کردن به تو و دوباره احمقانه هایم را از سر بگیرم تا به تو فکر نکنم...

از ان وقت هاییست که دلم برای خودم تنگ شده است...

راستش را بخواهی من یادم نمی اید قبل تو من چگونه بودم! تنها دفتر ابی من را به قبل تو پرت میکند که انرا زیر خروار کاغذ و کتاب زیر تختم در یک کارتن سفید رنگ چپانده ام.

من بعد تو خودم را گم کرده ام.

راستی، تو بعد من چه کردی؟

از ان وقت هاییست که از موهای بلندم بدم می اید، که گوشم پر از صدای سه تار زدن ماهرانه ات میشود و چشم هایم پر از نگاه خیره ات... از ان وقت هایی که خنده هایمان در گوشم زنگ میخورد.

از ان وقت هایی که خاطره ها جان میگیرند. "اینجا دیوونه خونست" و صدای رعد و برق و  قهقهه های من. "میخوای نرم" و قلقلک احساسات من. "نمیزارن دو دیقه زبون بریزم" و چپ چپ نگاه کردن های من.

از ان وقت هاییست که خودم را پر از فکر میکنم و بعد، صفحه را باز میکنم و به کلمه ی "حذف" خیره می شوم و خالی میشوم و تنها سوالی که برایم میماند این است: چطور توانستی؟


و دوباره این اهنگ ...

Another place, another time

Would u feel the flame? Would u taste the wine?

Would u take a chance? Or just walk away?

Would u turn to me? Would u wanna stay?

Would u call me urs? Could i call u mine?

In another place, in another time

If u could start again a life brand new

Would u start again with someone new?

If u could change it all, what would u do?

If u could start again with a life brand new

Now n then thoughts come to mind

Of another place, of another time

On lonely nights

Do u think of when, do i come to mind every now n then?

Do u wonder? Do u ever dream?

Things rnt always quite the way they seem

Do the colors fade to shades of gray

Do the memories ever go away?

Thoughts of now n thoughts of then

Thoughts I'll never share again

Thoughts of u still come to mind

Of another place

Another time...


۹۵/۰۱/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی