ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

حسرت

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

خستم از دست روزگار، آسمون تو هم با من ببار
چشم من مونده خیره به راه، من شبم در حسرت ماه
عیش و شراب و مستی کار ما بود
عشق و خدا و هستی یار ما بود اما شد رنگ زمستون نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود
سینه لبریز از شور از وفا بود اما غم آمد به قلبم ای خدا چرا
سوختم، سوختم من از غم، دل او پی یار دیگری بود که عمر رویای من به سر رسید
باختم، باختم من به او همه ی عمر دلدادگی رو که غربت به خانه ام شرر کشید

۹۴/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی