ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

Fighting it

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ق.ظ

سعی میکنم ...  

من قولی داده ام، و این راه آخرش به شکستن قول هایم میرسد.



از این افکار بیزارم

نمیفهمند

که من از درد بیزارم

من از رنگ سیاهی ها، بیزارم

برای عشق گاهی سخت بیتابم

از این پستی و سختی ها

از این تحقیر و بازی ها

از این صورتک بی درد، بیزارم

نمیدانم چرا هر شب تورا رویا نمیبینم؟

نمیدانم چرا هر روز دنبالت نمیگردم؟

من از دیوار بین ما بیزارم

اگر این است قسمت‌ یا که تقدیرم

من از تقدیر دوری نیز بیزارم

نمیدانم چرا سختی و سردی با دل تنگم؟

من از ابهام حرف ها بیزارم

همین عشقی که میگویند اعجاز است

من از اعجاز بی مفهوم بیزارم

نمی آیی، چرا بیهوده مینالم؟

من از اندیشه و فکرت، بیزارم

بیزارم...


۲.۲۶ am

۹۳/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۴:۰۷ محسن تقی زاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی