ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

145

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ

میدانی، خیلی خوب است که زنگ میزنی و با من حرف میزنی و میخندم، خیلی خوب است که نگران میشوی شاید!


میدانی، دیشب اصلا انتظار نداشتم زنگ بزنی، یعد حالم را بپرسی و یگویی چی شده و من:دی خیلی حس خوبی بود که صحبت کردیم و در مورد همه چیز و خندیدیم و من دیدم علی خوش اخلاق چقدر خوب است:-" 

برات استامینوفن مینویسم، نگران نباش:-"


و خیلی خوب است که صبح بیدار شوی و یک دوست بسی خوب حالت را بپرسد و بگوید برف می آید و  نصیحتش کنی برود برف بازی حتما و چنتا چیز باحال من جمله برف زدن به سر علی یادش بدهی و این ها:) 


و خیلی خوبتر این است که علی در وایبر پیام بدهد پیرامون انتخاب عکس ها توسط خودش و مسیح و اینها و من هی حرص بخورم :-W


و خیلی خوب است که من دوست هایی مثل علی و مسیح دارم:)



+ برف و بارون و تگرگ :-"

۹۲/۱۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۴)

حدودا کم مونده عکسا رو هم بذاری:دی
پاسخ:
:)))) نه که خیلیم زشت و بی ریختید!:| هی بده بده، والا :))

خوب... پس اینم مثل قصه های زمون بچگی تهش همه چی ختم به خیر شد و همگی تا اخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کردند...

به به

پاسخ:
نه...:-؟
منظورم بعد از اون آپ سراسر فغان و حرمان بود... کلا روحیت خیلی عوض شد
پاسخ:
...
ما سه تاییم :-"
پاسخ:
اره:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی