ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

91

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ

به عشقت بشوم مست و خراب و نگاهت قدح و جام و شراب و سخنت نوای تار و بودنت خلصه ی عرفان، حرف تو فریضه ی جان، دین من برده ای این سان!

فکر تو ساکن عقلم، عطر تو مونس قلبم، عکس تو سرای وهمم، همه تو بشدی توبه ی من که از پست نیست سرایی، و دگر نیست خیالی، و دگر نیست امیدی و دگر نیست به جانم معنویت ز حقیقت که برفت و نکنی تو به تفقد سخنی، بودن تو کافی کافیست...

به از عالم مستی و به از جهان مادی و به از مقام و جاهی، به از هرچه که دانی که سرشتم به سویش کششی، جاذبه ای وصل کند هستی و این تن نکند رو به کسی جز به تو از بعد خدا زان کششت کشته هر آن دغدغه ی دنیوی من....که تو هستی و دگر دغدغه دامن نزند بر دل و جانم!

تو هستی و تو هستی و تو هستی، دگر کس نتوان سخت تر از چنگ تو چنگی ز سر عشق به جانم بدواند!

۹۲/۰۶/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۷)

این فقط طویله:-" 
پاسخ:
:-W شد تو یه بار تعریف کنی؟:|
خوبه که بعد از مدتها دست به قلم بردی و اینجا نوشتیش
البته مطمینم دفتر آبیت و چکنویست خوندن داره بعد از این همه مدت
+راستی مسافرتم کنسل شد...یعنی 1 مهر میبینی منو...الان میدونم خیلی ناراحت شدیا ولی بروت نیار!...حیف شد که نمیشه با خاله اسما و پردیس و ... یه نفس راحت بکشی از دست من!!!!
+میخوام دفتر قهوه ایم رو مهر بیارم واسه خاله مریم جووون!
پاسخ:
نه...این یکیم تو وبلاگ نوشتم اصلا رو کاغذ نیووردم
+اخ جوننننن
+نظرت راجه به خاله نیلوفر جون چی بود؟:))
خوب بنویسی تعریفم می کنم:-؟
پاسخ:
تو کلا سلیقت کجههههه :|
خودت کجی;))
پاسخ:
باشه من کج، سلیقه تو هم کج
به تناقض رسیدیم! نتیجه این که فقط تو کجی:>
پاسخ:
من شیرینی میخوام:-"
نه و...نیوردیشون خودتم نیا!
دلم واسه کشور سوخت:((
جریت داری بهش یاد بده بجز منو ساناز به کسه دیگه ایم بگه خاله!!!...ولی تو در انتخاب آزادی!

پاسخ:
دیییووونهه:))))
جدی گفتم
آخی,یاد اون دوستمون افتادم.اونم بهم همینو میگفت چه تفاهمی!
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی