ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

ندارد

دختری که دلش بال میخواهد

یک دانشجوی پزشکی، یک پزشک آینده :)

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۲ BB

35

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ

باز از بوی تو نوشم، مست گردم! به چه مستی بتوان دین و دل از یاد برد این تن من کز نفست عشق دمی بر همه ی جان من ای جانا!

عشقت همه بر بودن من درین جهان مرگ کافیست که چون نور امیدی، و تو چون مهر وصفایی، تو چون پادشه و جام شرابی، تو چون روزنه ی عشق و وفایی، تو چون مدحی و مانند ثنایی، تو همان شور و نشاطی که شود مونس جانم ، شود صاحب قلبم و به ارامش افروز کند شعله ی جانم.

مرو ای خوب ترین بعد خدا، چون تو نباشی نباشد تن من، عشق که اید همه ی عقل برد از کف من، عشق که باشد همه اندوه برد از بر من، عشق که باشد همه مسرور کند جان و تن من!

و تو ای جانا، با تو‌من عهد ببندم، بگذارم قدحم گوشه ای چون جام شراب عشق را مست بگردم!

نگهت...مست کند...

  

۹۲/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
را سین

نظرات  (۵)

این همون قالبست؟
پاسخ:
دقیقا! :دی :)))
حالا دست دست دست:دی
پاسخ:
شله شله:دی
ماشالا علی چه قری میده :-"
الان مثلا باید بگم: «بیا وســــط... آها آهااان» ؟ :-sssssss
پاسخ:
نه، باید قر بدی :-"
نیست >:P

+ رو حوضی:-"
پاسخ:
+هست [-(
  
    +‌داستان علی و حوضش یادته؟ با پایان متفاوت :-"
نیست:|

    + هیچی دیگه! فکر کن همون موقع بخوای شعرش رو بگی:-"
پاسخ:
هست!
     
      +:-" علی کوچولو :-""""" 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی